.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاجی پور :دولت به حضور خیران در عرصه سلامت نیازمند است
رئیس مجلس نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مقطع دولت به حضور خیرین و واقفین در عرصه های مختلف به ویژه در بخش سلامت وبهداشت ودرمان نیاز دارد.

 به گزارش شمال نیوز، رضا حاجی پور ظهر سه شنبه در آئین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ با نام مرحوم حاج مهدی اسکو در شهرآمل افزود: بودجه‌های تخصیصی به بخش سلامت و درمان به هیچ عنوان کافی نیست و باید از سرمایه گذاران وخیرین در این بخش استقبال و حمایت شود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های بخش درمان و سلامت در کشور بالاست، افزود: پیچ وخم های اداری نباید فعالیت خیرین را در کارهای خیر و خداپسندانه متوقف کند.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه گذاری در این بخش برای جامعه مفید است و می‌تواند کمکی برای دولت باشد.

حاجی پور، بر تعامل هرچه بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با خیران تاکید کرد و گفت: باید به خیران به هرشکل ممکن کمک و مساعدت شود تا آنان بهتر بتوانند به وظیفه انسانی خود عمل کنند.

به گفته وی، توقع همکاری و تعامل از سوی خیران یک درخواست به حق و بجایی است، زیرا هم اینک بسیاری از امور بخش درمان مردم توسط خیرین انجام می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی همچنین به مسئولان اجرایی دخیل در امر بهداشت ودرمان توصیه کرد: وقتی می‌بینید یک خیری برای ساخت یک واحد بهداشتی درمانی و یا خدمات امدادی پیش قدم می‌شود، باید او را کمک و حمایت کرد.

وی با تقدیر از خانواده اسکو که از بانیان خیر در ساخت پایگاه اورژانس در غرب شهر آمل شدند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که چنین افراد خیری در این شهرستان حضور دارند و با حضورشان در این صحنه‌ها، هم در کنار دولت و هم یار و یاور مردم هستند.

افتتاح یازدهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ آمل

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آمل هم دراین مراسم گفت، با افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز به نام مرحوم حاج مهدی اسکو تعداد پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری آمل به پنج پایگاه و پایگاه اورژانس جاده‌ای نیز به شش پایگاه افزایش یافت.

پژمان خسروی افزود: هم اکنون چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ ازجمله دو پایگاه شهری در شهر امامزاده عبدالله و دابودشت و دو پایگاه جاده‌ای در روستای رز که در جاده هراز و نظام آباد در جاده قدیم آمل به بابل درحال ساخت که حداقل تا نیمه نخست سال آینده به طول کامل افتتاح خواهند شد.

وی ابراز امیداوری کرد، با افتتاح پایگاه‌های جدید اورژانس ۱۱۵ در مناطق مختلف شهری و برون شهری، ارائه خدمات امدادی وسرپایی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام شود.

پنجمین پایگاه اورژانس شهری آمل به نام مرحوم حاج مهدی اسکو در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱۰ متر در بلوار پاسداران در غرب شهر آمل ساخته شده است. برای ساخت وتجهیز پایگاه اورژانس ۱۱۵ " مرحوم حاج مهدی اسکو" بیش از ۱۵ میلیارد ریال از سوی فرزندان و ورثه‌های آن مرحوم هزینه شده است./مهر







ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.372 seconds.